مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-20حوادث

 تیراندازی با اسلحه شکاری در میامی/ دستگیری 4 نفر از عاملان تیراندازی در میامی


 جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری چهار نفر از عاملان تیراندازی در کمتر از 4 ساعت در شهرستان میامی خبر داد.

- سرهنگ سید علی میر احمدی 29 مرداد با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی در یکی روستاهای توابع شهرستان میامی بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد.

4 نفر در پی اختلافات شخصی اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری به فردی کردند که وی با اصابت ساچمه های گلوله از ناحیه سر، صورت و سینه به شدت آسیب دید و به سرعت توسط اورژانس به بیمارستان شاهرود منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به شروع فرایند اطلاعاتی پلیس برای شناسایی عاملان تیر اندازی گفت: در نهایت با اقدامات تخصصی و به کارگیری تجهیزات هوشمند در کمتر از 4 ساعت مخفیگاه متهمان در یکی از روستاهای دیگر توابع شهر میامی شناسایی و با اعزام 3 تیم عملیاتی هر 4 نفر در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند و یک قبضه سلاح شکاری در مخفیگاه آن ها کشف شد.

سرهنگ میراحمدی با بیان اینکه عاملان تیراندازی هدفشان را از این اقدام مجرمانه اختلافات شخصی عنوان کردند ، بیان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و پس تعیین وثیقه روانه زندان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 تیراندازی با اسلحه شکاری در میامی/ دستگیری 4 نفر از عاملان تیراندازی در میامی

 تیراندازی با اسلحه شکاری در میامی/ دستگیری 4 نفر از عاملان تیراندازی در میامی